czwartek, 14 grudnia 2023

ŚWIĄTECZNE "JA MAM, KTO MA"

 

Zabawa świąteczna dla wszystkich! Gra "Kto ma, ja mam" 🎅🎄

Czy jesteście gotowi na trochę świątecznej zabawy pełnej radości i wspólnego świętowania? Przedstawiam Wam świąteczną wersję popularnej i lubianej gry "Kto ma, ja mam"!

🌟 O co chodzi w tej grze? 🌟

Każda osoba biorąca udział w grze otrzymuje kartę. Gracz rozpoczynający zabawę zadaje pytanie „Kto ma...” i opisuje słowo, następna osoba odpowiada "Ja mam...", nazywając dany przedmiot lub pojęcie, następnie zadaje pytanie "Kto ma...".

🔔 Dlaczego warto zagrać w "Kto ma, ja mam"? 🔔

To nie tylko zabawa, ale też świetny sposób na integrowanie zespołu klasowego oraz doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem.

POBIERZ

Niech ta gra przyniesie mnóstwo uśmiechów i radości! 🎄🎁

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz